Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Eskişehir 29°C
Az Bulutlu
Eskişehir
29°C
Az Bulutlu
Paz 30°C
Pts 31°C
Sal 32°C
Çar 34°C

Sokak hayvanlarını besleme istasyonu kuruldu

Sokak hayvanlarını besleme istasyonu kuruldu
Reklam
2 Şubat 2024 21:28
A+
A-

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı ile Eskişehir Besleme Grubu üyeleri, soğuk havanın etkisini artırdığı bugünlerde sokak hayvanları için örnek bir iş birliğine imza attı.

Sokak hayvanlarının beslenme sorununa çözüm bulmak amacıyla yapılan çalışmalara bir yenisi daha eklendi.

Reklam

Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı ile Eskişehir Besleme Grubu üyeleri, Seyitgazi yolu üzerinde bulunan evsel atık depolama sahasında yiyecek bulabilmek için kent merkezi ve kırsal alandan bölgeye gelen sahipsiz hayvanların düzenli ve sağlıklı beslenebilmesi için iş birliği yaptı.

Çalışma kapsamında Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Atölyelerinde yapılan 10 adet besleme istasyonu depolama sahasına kuruldu. Bu alanlarda sokak hayvanlarının beslenmesi için Büyükşehir ekiplerince haftanın iki günü istasyonlara mama bırakılacak. Haftanın diğer günlerinde de Eskişehir Besleme Grubu üyeleri sürdürdükleri besleme çalışmasına devam edecekler. Yapılan iş birliği nedeniyle Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür eden Eskişehir Besleme Grubu üyeleri, “Eskişehir kent kültüründe 11 yıldır bu alanda çalışıyoruz. Büyükşehir Belediyemiz haftanın 2 günü burada besleme yapacak. Hayvanlar hem beslenecek, hem mutlu olacaklar. Bizler de mutlu olduk, çok teşekkür ederiz.” dediler.

Reklam
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.