Dolar 46,6252
Euro 53,1733
Altın 6.062,27
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Eskişehir 29°C
Az Bulutlu
Eskişehir
29°C
Az Bulutlu
Cts 29°C
Paz 29°C
Pts 30°C
Sal 32°C

355 öğrenci EOSB MTAL’den mezun oldu

355 öğrenci EOSB MTAL’den mezun oldu
26 Haziran 2026 16:29
A+
A-

Özel Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi (EOSB) Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılında 355 öğrencisini daha mezun ederek büyük bir gurur yaşadı.

 Törende konuşan Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli, okulun 2019 yılından bu yana bin 76 mezun verdiğini belirterek, “Mezunlarımızın büyük bölümü sanayimizde istihdam edilerek üretime katkı sunuyor. Bu tablo, okulumuzun ne kadar doğru ve güçlü bir proje olduğunun en önemli göstergesidir.” dedi.

 Gençlere seslenen Küpeli, mezuniyetin yeni bir başlangıç olduğunu vurgulayarak, “Sizlerin başarılarıyla hem Eskişehir’in hem de ülkemizin geleceğinin daha güçlü olacağına yürekten inanıyorum.” ifadelerini kullandı.

Başkan Vekili ve Okul Kurucu Temsilcisi Metin Saraç ise mesleki eğitimin önemine dikkat çekerek, “Okulumuz yalnızca diploma veren bir eğitim kurumu değil, sanayimizin ihtiyaç duyduğu nitelikli insan kaynağını yetiştiren güçlü bir merkezdir.” diye konuştu.

 Mezun öğrencilere seslenen Saraç, “Bugün elde ettiğiniz diploma, uzun ve başarılı bir yolculuğun ilk adımıdır. Kendinize güvenin, öğrenmekten vazgeçmeyin. Sizler ülkemizin üretim gücünü daha ileriye taşıyacak gençlersiniz.” mesajını verdi.

Törenin açılış konuşmasını yapan Okul Müdürü Bülent Seğmen ise, dört yıllık eğitim sürecini başarıyla tamamlayan öğrencilerin bilgi, beceri ve deneyimle donatılarak hayata hazır hale geldiğini belirterek tüm mezunları tebrik etti ve başarılar diledi.

MOBİL REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.