Dolar 46,4750
Euro 53,1414
Altın 6.258,28
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Eskişehir 27°C
Parçalı Bulutlu
Eskişehir
27°C
Parçalı Bulutlu
Sal 26°C
Çar 29°C
Per 29°C
Cum 29°C

Başkan Albayrak, sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi

Başkan Albayrak, sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi
15 Mart 2026 22:38
A+
A-

AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla hastanelerdeki sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi.

 AK Parti İl Başkanı Gürhan Albayrak, Eskişehir Şehir Hastanesi ve Yunus Emre Devlet Hastanesi’ni ziyaret etti. Hastane personeli ile bir araya gelen Başkan Albayrak, konuyla ilgili sosyal medya paylaşımında ise, “Gece gündüz demeden, büyük bir sabır ve adanmışlıkla milletimize hizmet eden kıymetli sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı’nı tebrik ediyorum. Emekleri ve fedakârlıklarıyla insan hayatına dokunan hekimlerimize ve tüm sağlık çalışanlarımıza minnettarız. İyi ki varsınız” ifadelerine yer verdi.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.