Dolar 46,6255
Euro 53,1127
Altın 6.130,13
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Eskişehir 29°C
Az Bulutlu
Eskişehir
29°C
Az Bulutlu
Paz 29°C
Pts 31°C
Sal 32°C
Çar 34°C

Kupa finali seyircili oynanacak

Kupa finali seyircili oynanacak
Reklam
9 Mayıs 2021 23:16
A+
A-

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), Fraport-TAV Antalyaspor ile Beşiktaş arasındaki Ziraat Türkiye Kupası finaline Gürsel Aksel Stadı’nın 3’te 1’i oranında seyirci alınacağını açıkladı.

TFF’den yapılan açıklamada, 18 Mayıs Salı günü İzmir’de oynanacak final maçına stat tribün kapasitesinin üçte 1’i oranında seyirci alınacağı belirtildi.

Reklam

Açıklamada, “Seyircilerin final müsabakasını güvenli bir şekilde izlemeleri için gerekli tüm sağlık tedbirler alınacak olup detaylar ayrıca açıklanacaktır. Söz konusu uygulama sadece ZTK finali için geçerli olacaktır.” ifadeleri kullanıldı.

Reklam
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.